Slidy z mojí přednášky v Nekávárně, kde jsem mluvil o struktuře a práci s produktovými kampaněmi. Od Google Shopping Ads, přes Sklik produktové inzeráty, DSA po PPC Hit a PPC Bee .
Foto: Besteto
Slidy z mojí přednášky v Nekávárně, kde jsem mluvil o struktuře a práci s produktovými kampaněmi. Od Google Shopping Ads, přes Sklik produktové inzeráty, DSA po PPC Hit a PPC Bee .
Foto: Besteto
9. 12. 2016 -
Zdravím, prosím nemůžete zde trochu nastínit, na jakém principu stojí to tapetování Shopping Ads? Ze slidu to nejde vyčíst a na netu o tom nic nemůžu najít. Díky moc.
9. 12. 2016 -
Ideální je na to použít „Bloomartyho“ http://www.slideshare.net/MarketingFestival/martin-roettgerding. Obecně to jde navýšením CPC, Bloomarty vám pomůže v tom, že na tom neproděláte kalhoty 🙂
12. 12. 2016 -
Děkuji za odpověď. Myslel jsem, si, že je to tato metoda, jen nerozumím tomu, proč se nezobrazuje pouze jedna nabídka, produkt, ať s jakoukoliv prioritou, ale hned několik. Tj. když mám více produktů, které by se mohli zobrazit na daný dotaz a všechny se dostávají do předních pozic, vytapetují se? Nefunguje to tedy jako např. vyhl. síť, kde se spouští reklama pouze na jedno kl. slovo, přestože můžeme mít spouštěče dva (tedy si konkurují).
27. 1. 2017 -
Ano, v Shopping kampaních se může zobrazt více produktů. Z toho těží právě to tapetování.